Als ik mijn computer opstart komt er een blauw scherm dat mijn computer gecrast is.

Ik krijg een blauw scherm en mijn computer start zich dan opnieuw op en dit gebeurd dan soms 5 keer achter elkaar voordat ik dus kan beginnen. Ik wil weten wat ik hier precies aan kan doen zodat mijn computer voortaan normaal opstart.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Voordat je de andere antwoorden gaat proberen, kan ik je ten zeerste aanraden backup's van al je bestanden etc etc te maken... Zodat je bij wijze van spreken je pc het raam uit kan gooien, zonder iets te missen... blue screens zijn nooit een goed teken, en hoewel het in dit geval op een geheugenprobleem lijkt, kan je pc het zomaar ineens opgeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

er is iets mis met je geheugenbankjes
als ik het zo zie
Misschien is een geheugen bankje kapot of zit er niet goed ingedrukt ?
of misschien heb je geheugen van verschillende soorten ingedaan ?
capthavoc
11 jaar geleden
Een stuk hardware dat tijdens het opstarten van je pc aangesproken wordt geeft de fout meestal is dit het geheugen je zou eigenlijk een geheugen bankje uit de pc te halen pc opstarten en kijken of het blauwe scherm komt zo niet volgende bankje er uit. Is dat het niet dan als het kan geluidskaart er uit videokaart is iets lastiger het er uithalen niet maar als je de kaart er uithaald zie je niets geld ook voor de harde schijf want dan doet je pc het ook niet