Hoe doe ik mijn iPod touch 4g downgraden van iOS 6.0 naar iOS 5.1.1

Ik heb mijn iPod touch 4g nu een week maar hij kwam standaard met iOS 6 maar ik heb liever iOS 5.1.1 zodat ik het kan jailbreaken en als iOS 6.0 internerend uit is update ik m weer maar ik wil nu dus weten hoe dat moet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel iOS 6.0 untethered beetje grote duimen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de SHSH blobs opgeslagen?
Dit zijn files die je van tevoren op moet slaan om terug te kunnen naar die bepaalde IOS. Als je dit niet gedaan is er GEEN weg terug. Dan heb je dus pech. Omdat ieder device zn eigen SHSH blobs heeft kan je die ook niet van iemand anders hebben. Je maakt SHSH blobs met tinyumbrella

Antwoorden (4)

Zoek eerst op internet het OS op wat je wilt hebben, en download die. Ga dan naar iTunes en connect je iPod met je pc. Druk aan de linker kant op je iPod zodat je het scherm voor je krijgt met de statusbalk van de hoeveelheid gebruikte ruimte op de iPod. Hier staat ook de knop "herstellen" houd shift ingedrukt en klik op herstellen. Er opent nu een verkenner, zoek nu je net gedownloade os op en dan selecteer je die en downgrade je je iPod naar een lagere versie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas voor je. Je moet wachten op de ios6 jailbreak. Of je iPod omruilen voor een oudere ipod4 in de hoop dat die wél ios5.1.1 heeft. Anders pech.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is dat je de iPod niet kunt downgraden zonder dat je je SHSH blobs hebt opgeslagen. Is de iPod ooit op 5.1.1 gejailbreakt? Dan heb je kans dat je SHSH blobs zijn opgeslagen via de Cydia server. Dit moet je even nakijken. Als je je iPod nieuw uit de winkel hebt gehaald met iOS 6 dan heb je helaas pech en zul je even geduld moeten hebben. Tethered jailbreak is al uit maar niet aan te raden. Over een paar maandjes komt de iOS6 untethered jailbreak uit en dan kun je het via redsnow jailbreaken. Dus gewoon geduld hebben tijdelijk.