Hoe komt het dat mijn windows vista het uitzicht heeft van een windows 98?

Ik startte daarjuist mijn Windows Vista op en ik zag meteen dat de taakbalk en de stijl van de vensters op die van een Windows 98 leken. Hoe komt dit? Misschien heeft iemand anders weer eraan gepruld. Maar hoe verhelp ik dit?

Toegevoegd na 11 minuten:
@ amadea

Ik heb gedaan wat je zei maar er staat nergens windows vista tussen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar het Configuratiescherm, kies voor Persoonlijke instellingen. Klik dan op Thema en wijzig dat in Windows Vista.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, het werkte blijkbaar toch

Andere antwoorden (1)

Je hebt je instellingen staan op klassieke weergave.