Android Ice Cream Sandwich op een Blackberry Playbook, is dat mogelijk?

Is het mogelijk Android te installeren op een Blackberry Playbook? Ik weet dat je Android apps kunt runnen in OS 2.0 maar ik wil dus het hele besturingssysteem inruilen voor Android 4.0. Zoja-hoe? Zonee, waarom niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja het is mogelijk om android te installeren op een blackberry playbook alleen is er een probleem. Er moet dan wel iemand zijn die de playbook kan rooten en dan moet er vervolgens een android port komen voor de playbook, ik zelf denk dat er te weinig ontwikkelaars zijn die hier in geïnteresseerd zijn omdat je voor de prijs van een blackberry playbook een goede android tablet kan krijgen met de zelfde specs, of terwijl, te weinig interesse.