Kan ik de hdd van een kapote laptop in een zelfde laptop stoppen en werkt het dan weer of zijn er dan problemen met de windows licentie

het betreft een esprimo mobile v5535
zowel de kapote als de werkende precies de zelfde laptops met de zelfde moederborden ect.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zou geen probleem moeten zijn, twee dezelfde laptops, steek gwn uw hd erin en gebruik de licentie van uw oude pc, normaal gezien is uw oude hdd al geactiveerd van uw oude laptop, en meer hoeft u niet te doen om de laptop goed te kunnen functioneren. de licentie van uw nieuwe laptop kunt u behouden voor later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou het klopte helemaal geen enkel probleem.
Thnx

Andere antwoorden (3)

Als de laptops echt dezelfde hardware hebben (soms verschilt dat nog weleens binnen eenzelfde type). dan zou dat goed moeten werken.

Als er veel onderdelen toch net van een ander type zijn zou het problemen op kunnen leveren, maar de kans daarop is vrij gering.
rose
13 jaar geleden
Windows werkt gewoon, maar afhankelijk van de soort licentie (home, professional, corporate) kan het voorkomen, dat je computer een genuine test draait. Hiervoor heb je evt. je originele licentienummer nodig, maar meestal geeft dat geen problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas als er 3 verschillende nieuwe type hardware wordt ontdekt heb je een kans op dat Windows ingrijpt. Maar die kans is bij identieke laptops erg klein.