Hoe werkt mijn touchpad Asus laptop weer?

Mijn touchpad op mijn Asus laptop werkt niet meer. Dit is wel eens eerder gebeurd maar dan een paar jaar geleden. Ik ben het een beetje vergeten maar het had wel iets te maken met een paar knoppen op het toetsenbord. De FN-knop plus wat andere F-knoppen helpen niet. Ik heb ze alle 12 al geprobeerd. Er zit ook geen draadje los en het is ook niet stuk. Alvast bedankt voor de tips.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is ook niet stuk En hoe weet je dat zo zeker?

Antwoorden (1)

Ik weet dat bij diverse HP laptops op het toutchpad een bepaald knopje zit (in de linker of rechter bovenhoek) waarmee je het touchpad kunt blokkkeren of activeren. Daarnaast kun je ook even kijken of de driver geinstalleerd is voor je touchpad (zie website van fabrikant voor de drivers).