Ja je kunt iOS6 installeren op je iPod Touch 4G. Zodra het online wordt gezet. Op 19 September kun je dit doen via iTunes.

iOS 6 kan geïnstalleerd worden op de iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 2, derde generatie iPad en de vierde generatie iPod touch.

Ik heb een linkje toegevoegd voor meer informatie over iOS6.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens de apple pagina kan het ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, ik dacht dat het er al was... Bedankt!
iOS 6 komt pas 19 september uit
Dus je kan hem nu alleen downloaden als je developer bent
(99€pj)