Ik hoor geen geluid meer. De balk gaat nog wel op en neer van mijn mixer maar er staat ook een beeldscherm boven. Hoe kan ik dit veranderen?

...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De beeldscherm staat waarschijnlijk voor: systeemgeluiden. Dit is het juiste pictogram om geluid aan/uit te zetten.
Je zou kunnen controleren of de speakers goed aan staan en zijn aangesloten op de juiste connector van je pc/laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht zijn je speakers uitgeschakeld. Dit kun je controleren via Configuratiescherm -> Geluiden -> Afspelen