in je BIOS instellen dat je vanaf je HD moet opstarten piv CD. nu probeerd je pc op te starten vanaf cd, wat niet lukt.
verander dit even in je BIOS.

Toegevoegd na 2 minuten:
door tijdens de opstart op de Delete toets te drukken kom je in je bios, ook kan je meestal met F12 in het boot menu komen. selecteer hier dan je Hardeschijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook eerst even kijken of er geen cd in de cd-speler zit. Kan soms fout gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms wil Windowsschijf ook helpen. Kijk verder eens op Google. Daar staan ook veel ervaringen. Bij mij was bij deze melding de harde schijf defect.