'Windows Verkenner werkt niet meer'! Deze melding krijg ik bijna altijd als ik in Windows verkenner (Windows 7) zit. Weet iemand hoe dit te verhelpen?

Het maakt niet uit wat ik doe... Soms gebeurt het na een paar seconden. Soms na een paar minuten. Maar het gebeurd altijd. Steeds moet ik Verkenner opnieuw opstarten en weer naar mijn laatste locatie etc. Heel irritant!!

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat er in het logboek een foutcode?
Configuratie scherm > computerbeheer > logboeken en dan toepassing
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staan foutmeldingen etc. in het logboek. Maar ik weet niet wat ik precies moet zien. En ik weet niet wat de foutcode dan precies is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een fout melding wordt aan gegeven met een rode stip met daar in een witte kruis. De fout code is vaak iets met 0x******* (*= een reeks getalen)
Met deze fout code is het vaak makelijker de oplossing te vinden

Antwoorden (1)

Ik had precies hetzelfde probleem (vorige week gesteld), zie link: