Wat moet ik doen bij de foutmelding "Kan geen specifieke installatieprogramma voor het besturingssysteem vinden"?

Ik heb mijn laptop geformatteerd. Wanneer ik de drivers wil installeren krijg ik deze foutmelding.

Het gaat om een Acer laptop.

11 jaar geleden

Het beste antwoord

De drivers die je probeert te installeren, horen niet bij het besturingsysteem dat nu op je laptop staat. Bijvoorbeeld: je probeert XP-drivers te installeren op een Win7 machine.

Je kunt op de websites van de verschillende hardewarefabrikanten (dus van de afzonderlijke onderdelen van je laptop) kijken of er recentere drivers te vinden zijn.
bamibal