Dat zijn de verbindingen met internet.

2G is hetzelfde als GPRS, niet echt snel.
3G is het snelste wat momenteel in Nederland ondersteund wordt
4G is nog niet beschikbaar in Nederlands, hoewel ze er wel mee bezig zijn. Dit internet is nog sneller dan de meeste thuis hebben via de kabel.

Toegevoegd na 2 minuten:
P.S. het heeft niets met versies te maken.

Want je hebt namelijk de iPad, iPad 2, en de Nieuwe iPad (dus inderdaad NIET de iPad 3)

Je hebt verder de iPhone, iPhone 2, iPhone 3G (eerste toestel die 3G netwerk ondersteund van apple), iPhone 3GS (Waar de S staat voor snelheid), iPhone 4, iPhone 4S (waar de S staat voor Siri)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarbij bedoel je? iPod, iPhone!? Want bij deze geldt; hoe hoger het getal, hoe nieuwer en vaak dus ook beter, omdat er nieuwere specificaties op staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De g staat voor generatie, dus om aan te geven welk model het is ;) beetje net als dat je bij windows xp, vista, 7 etc hebt ;)