Is het ook mogelijk om het opstartscherm van Windows 7 te verbergen, zodat je kunt zijn wat er allemaal geladen wordt?

'Vroeger' in de tijd van Windows '95 en '98 kon je tijdens het opstarten van Windows op escape drukken, en dan verdween die wolkenlucht en kon je kijken wat er door Windows allemaal aan drivers er dergelijke werd geladen.

Nu is het bij Windows 7 zichtbaar wanneer je het besturingssysteem in de veilige modus opstart. Maar is er ook een toets waarop je het daadwerkelijke opstarten van Windows kan zien, terwijl Windows 'normaal' geladen wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga eens naar msconfig en vink "OS boot information" eens aan. Eventueel icm "No GUI boot" maar ik weet niet zeker of dat wat uitmaakt.
http://support.gateway.com/s/software/microsof/vista/7515418/7515418su72.shtml