Ik kan niet meer Kopiëren en plakken in XP. (na virus verwijdering)Waar kan ik dat resetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey hey, Krijg je een foutmelding bij het kopieëren en plakken?
Wat gebeurt er precies? groeten, Bart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg geen foutmelding.
Ik kan kopiëren, maar daarna niet meer plakken.
"Plakken" is dan geen optie: wordt niet donker, kan ik dus niet aanklikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nog even een paar vraagjes om te trouble shooten: - heb je dit met alles wat je kopieërt en plakt?
- wat probeer je te kopieëren, tekst of een plaatje oid?
- waar probeer je het tekst/object te plakken, word/paint of iets anders? we horen het nog wel, Bart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het inderdaad met alles: in emailprogramma, open office, tekst, plaatje, andere programma's.
vandaar mijn vermoeden dat ik wat in XP moet resetten.

Het beste antwoord

Probeer deze eens voordat je windows opnieuw installeert

start
uitvoeren
sfc /scannow

in sommige gevallen zal hij om de xp cd vragen

Hopelijk lukt deze
zoniet dan zit er niets anders op xo te herinstalleren
dus ook alle andere programma
want dan wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg

een herinstallatie kost je een uurtje om minimaal weer aan de slag te kunnen
zoeken naar een speld tja,.....
capthavoc