Waarom kan ik Adobe Shockwave Player niet downloaden? (zie uitleg)

ik moet dit programma downloaden om een spel op internet te kunnen spelen. als ik het heb gedownload en het spel wil opstarten, krijg ik in beeld: this shockwave movie has errors that have coust playback problems. please contact the author of this content regarding this problem. shockwave is unable to continue.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je shockwave is niets mis mee lijkt mij
dat werkt wel
Aangezien de melding zegt dat dit specifieke filmpje problemen heeft
dus niet het programma shockwave zelf

maar de maker/aanbieder van de film/website
als het om een spel gaat kan je wellicht de film gewoon skippen en doorgaan met het spel ?
of even op de website van het spel kijken of je dit probleem ook tegenkomt in het forum, als dat er is
en of er een oplossing is.

misschien is het een kwestie van je pc even rebooten ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik krijg dit schermpje bij iedere website, en bij ieder filmpje/spel te zien helaas... dus vandaar dat ik het heel apart vind.
capthavoc
11 jaar geleden
gebruik je misschien een ander firewall dan windows zelf ?
heb je ook die norton toestand gedownload ?
capthavoc
11 jaar geleden
probeer eens met google chrome ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, mijn computer heeft geen Norton erop staan, dat heb ik al lang geleden verbannen;p met Google chrome en met Firefox doet ie het ook niet helaas
capthavoc
11 jaar geleden
om welke website gaat het ?
kan ik het ook eens proberen ? zolang er geen inlog code nodig is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog steeds niet gelukt helaas