Hoe krijg ik mijn Flash Player weer aan de gang?

Voor een Koreaans spel diende ik (via Configuratie Scherm --> Land & taal --> Beheer) de taal voor programma's die niet met Unicode compatibel zijn naar Koreaans te veranderen. Daarna heb ik mijn computer opnieuw opgestart, maar NU werkt mijn flash player niet meer. De laatste versie is gewoon geïnstalleerd, maar youtube filmpjes etc doen het allemaal niet meer. Hoe krijg ik dit weer aan de gang? Opnieuw Flash installeren is ook geen optie, want als ik op de site van Adobe op 'download' klik, komt er ook geen pop-up waarin ik de download kan uitvoeren.

Het spel werkt overigens hierdoor ook niet, doordat je een 'start game' button moet aanklikken in een venster op basis van Flash.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt proberen een herstelpunt terug te zetten via systeem herstel, probeer dat eerst eens.

Als dat niet gaat, adobe flash uninstallen van de pc.
Daarna run je Ccleaner
En dan even alles schoon maken op je pc, vooral m.b.t. de browser (cache, local databases etc) en de flash player, gebruik hier voor het volgende programma. Let op, er zijn voor de eerste tab 2 paginas.
http://www.piriform.com/ccleaner

Dan open je de "register" tab en zoek je naar adobe flash player regels.
Verwijder die, laat de rest intakt wat er staat.
Ga niet klooien met andere onderdelen van het register als je niet weet hoe een register werkt, dit kan je computer beschadigen, duys zoek en verwijder alleen de regels mbt adobe flash.

Installeer eerst de nieuwe flash (je zou nu wel de popup moeten kunnen zien als Ccleaner hebt gebruikt zo als beschreven.
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Dan shockwave player
http://get.adobe.com/shockwave/