Hoe moet je bij de installatie van windows een dynamische schijf omzetten naar een standaard schijf?

Ik heb hier voor me een computer waar geen Windows meer opstaat. Deze computer heeft 2 schijven, de standaard schijf kan geen Windows aan omdat die bijna kapot is. De andere schijf is dynamisch maar ik kan nergens de optie vinden om dit te veranderen naar standaard, tijdens de instellatie van Windows. Wat kan ik nu nog doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vond dit op een forum. Is wel in het Engels. Bronnen:
- http://www.sevenforums.com/tutorials/26829-convert-dynamic-disk-basic-disk.html

Antwoorden (1)

Hallo,

Ik denk dat jij een hirensboot cd wel leuk vind.

Dit is een cd welke je van internet kan downloaden en even moet branden. en vervolgens kan je van deze cd opstarten.

Hirensboot is een cd met allemaal tooltjes waaronder ook hardeschijf tooltjes waarmee je je hardeschijf opnieuw kan partitioneren.

http://www.hirensbootcd.org/download/
Bijna onderaan aan de pagina staat de download link.

Bij hulp of meer vragen zien we je reactie vanzelf tegemoet!

groeten,

Bart