Betaal ik echt maar voor 2jaar 19.95 per maand en 1x 30.00 voor aansluitkosten ? voor deze mobiel ? http://www.gsmtopdeal.nl/bestel/?toestel=htc-one-v

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Jawel, je betaalt twee jaar lang 19,95 per maand en eenmalig 30 euro aansluitkosten. Het totaalbedrag wat je in twee jaar betaalt, bedraagt dus ruim 500 euro.

Losse toestellen van dit model kosten ongeveer 265 euro. Als je maandverbruik hoger is dan 175 minuten bellen (= minder dan 3 uur/mnd), 175 sms'jes en/of 400 MB internet, moet je uiteraard (flink) bijbetalen op basis van de normale T-Mobile-tarieven.
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk komen de gesprekskosten buiten je belbundel er nog bovenop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij je abonnement zul je gratis bel en sms minuten krijgen. Als deze op zijn betaal je het normale tarief. Je kunt dan met gemak 20,- maar ook 200,- euro extra kwijt zijn per maand.