Daar heb je nul dagen plezier van - alleen 90 dagen ellende. Want steeds zal in 't achterhoofd spelen: 'Uh... Nog ff, dan moet ik weer opnieuw beginnen... Alles backuppen en alle programma's opnieuw installeren... Misschien gaat er iets belangrijks verloren bij 't backuppen... Weet ik eigenlijk wel hoe en wat ik moet backuppen...'... Etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Precies 90 dagen. Daarna moet je tot aanschaf overgaan.
AWM
14 jaar geleden
90 dagen kun je er volledig gebruik van maken. Daarna dien je een backup te maken, schijf te formateren en alles opnieuw te installeren.

Hoeveel plezier je er aan beleeft om dit om de 3 maanden te doen ligt aan jezelf, maar ik zou het zelf niet fijn vinden. Daarnaast heb je op het einde ook te maken met die pop-ups van W7 ivm je evaluatie versie.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog met dank aan Antwoordman, de nadelen van een evaluatie versie:

# You have 10 days to activate the product. If not activated within 10 days, the system will shut down once every hour until activated. Unsure on how to activate? Visit our FAQ.
# The 90-day Trial will shut down once every hour when you have reached the end of the 90-day evaluation period.
# The 90-day Trial is offered for a limited time and in limited quantity. The download will be available through March 31, 2010, while supplies last.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"The download will be available through March 31, 2010, while supplies last." Haha... Belachelijk. Het zijn slechts eentjes en nulletjes!! De supply stopt _nooit_, totdat iemand _de beslissing_ neemt: 'Nu is 't genoeg!' of totdat een bepaald vooraf ingesteld aantal is gehaald. MS is altijd al zeer goed geweest in marketing, en je eerst lekker maken met een trial van Office2007 op weet ik wel niet hoeveel PC's/laptops, of met een tijdelijke Windows versie: ze weten wel van wanten. Dit (zaken als een trial van Office2007 er op zetten) kan je misbruik van de marktpositie noemen, want wie is nog meer in staat om _zonder kosten_ iets met 't verreweg meestgebruikte besturingssysteem mee te laten leveren?
De trail moet je NOOIT als normale pc gebruiken omdat als deze stopt je een erg dure licentie moet kopen, terwijl je misschien bij de lokale computer winkel hem in de aanbieding kan kopen

of als je een leraar/leerling kent op middelbaar of universiteit kent kun je hem voor 50 euro bij www.slim.nl of www.surfspot.nl