Packard Bell Recovery Management, behoud ik hiermee het besturingssysteem?

Als ik deze(zie afbeelding) optie kies, behoud ik dan het besturingssysteem en/of de drivers??

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk wel, Ik heb zelf een acer laptop. dan moet je eRecovery doen. eest een backup maken van alle fabriekbestanden en dan alt+f10 bij het opstarten. OF welke toetsencombinatie het bij jou ook is.

ja idd hij wordt in zijn geheel weer terug gesteld naar de dag dat je hem voo het eerrst opstartte inclusief drivers voor geluid video ed let wel data muziek documenten ed worden niet bewaard ook niet programma,s die je er later zelf aan hebt toegevoegd games ed maar alles wat op de pc zat op de dag dat je hem voor het eerst opstartte en geactiveerd hebt wordt weer er op gezet. tip: heb je ook de recovery set dvd al gebrand ?? Een erg belangrijk stap die de meeste mensen vergeten Een recovery dvd set is belangrijk in de omstandigheden dat of de herstelpartitie op je HD kapot of weg is of waarneer je de HD er helemaal mee ophoudt en je dus niet kan opstarten maar ook niet op de recovery gedeelte kan komen met die recovery partitie dvd set kan je zelf als je de Hd vervangt het systeem weer terug zetten in de meeste gevallen hoef je alleen maar de herstel partitie vanaf de Hd te draaien Die herstel dvd zijn de master backup van de HD erg belangrijk deze dus wel te maken en goed te bewaren

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100