Packard Bell Recovery Management, behoud ik hiermee het besturingssysteem?

Als ik deze(zie afbeelding) optie kies, behoud ik dan het besturingssysteem en/of de drivers??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk wel, Ik heb zelf een acer laptop.
dan moet je eRecovery doen. eest een backup maken van alle fabriekbestanden en dan alt+f10 bij het opstarten.

OF welke toetsencombinatie het bij jou ook is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja idd
hij wordt in zijn geheel weer terug gesteld naar de dag dat je hem voo het eerrst opstartte
inclusief drivers voor geluid video ed

let wel data muziek documenten ed worden niet bewaard
ook niet programma,s die je er later zelf aan hebt toegevoegd games ed
maar alles wat op de pc zat op de dag dat je hem voor het eerst opstartte en geactiveerd hebt wordt weer er op gezet.

tip: heb je ook de recovery set dvd al gebrand ??

Een erg belangrijk stap die de meeste mensen vergeten

Een recovery dvd set is belangrijk in de omstandigheden dat of de herstelpartitie op je HD kapot of weg is
of waarneer je de HD er helemaal mee ophoudt
en je dus niet kan opstarten maar ook niet op de recovery gedeelte kan komen

met die recovery partitie dvd set kan je zelf als je de Hd vervangt het systeem weer terug zetten

in de meeste gevallen hoef je alleen maar de herstel partitie vanaf de Hd te draaien

Die herstel dvd zijn de master backup van de HD
erg belangrijk deze dus wel te maken en goed te bewaren
capthavoc