mijn computer heeft deze systeemeisen nodig voor een spel, bestaan er ook laptops die aan de aanbevolen systeemeisen voldoen? En welke zijn dat?

Minimale systeemeisen:
- Windows XP/Vista/7
- CPU 2.2 GHz
- 1 GB RAM (2 GB voor Windows Vista of Windows 7)
- Grafische kaart met minstens 256 MB geheugen (GeForce FX of beter, ATI 1800 of beter)
- DirectX 9 compatibele geluidskaart
- DirectX 9.0
- Minstens 900 MB vrije ruimte op de harde schijf
- CD-ROM / DVD-ROM

Aanbevolen systeemeisen:
- Dual of Quad Core CPU met minstens 2.2 GHz
- 2 GB RAM
- Grafische kaart met minstens 512 MB geheugen (GeForce GTS 250 of beter, ATI Radeon HD4850 of beter)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja hoor die zijn er wel, die noem je gamelaptops. Ze zijn over het algemeen wel duurder dan gamecomputers. Op bijvoorbeeld deze site kun je allerlei gamelaptops vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is helemaal geen zwaar spel, dus je hebt nog en eens een ''game''laptop nodig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een aardige laptop nodig om over de aanbevolen systeemeisen heen te komen, zeker als je bedenkt dat een 4850 een behoorlijke desktop kaart is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bijna elke notebook kan deze game aan ( van deze tijd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed lezen, ze vraagt niet welke laptop aan de minimum eisen voldoen maar aan de aanbevolen. Dat zijn er minder dan je denkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan je naam te zien zou je hopen dat je meer verstand had van hardware. processor en geheugen hebben vrij weinig van doen met grafische kracht. Daar heb je een videokaart voor nodig. Nou zit er in een i3 wel een geïntegreerde videochip maar die stelt maar bar weinig voor, wel voldoende om de minimale maar zeker niet voldoende om aan de aanbevolen eisen te voldoen. In principe zou je makkelijk een zwakkere proc dan een i3 erin kunnen steken zolang je maar een goede videokaart erin steekt.
Ja die zijn er, maar maar een beperkt aantal en vrij duur. Zie tweakers voor de modellen, zie notebookcheck voor de volgorde van kracht van de videokaarten.

Toegevoegd na 1 dag:
Meer dan de helft van de mensen hier roept maar wat, de AANBEVOLEN systeemeisen zijn vrij hoog voor een laptop aangezien de videokaarten DESKTOP videokaarten zijn. Kijk even in de link van notebookcheck in de rij waar de 4850 staat, alle GTX XXXM of Mobile Radeon XXXX varianten die daarboven staan voldoen dus aan de aanbevolen eisen. Een Geforce GT540M zou al afvallen aangezien deze zwakker is dan een GT 240 (die weer zwakker is dan de GTS250).

Toegevoegd na 1 dag:
Zie net dat je budget 600-700 is dan kan je het beste voor een 540M of Radeon Mobility 6750 gaan, zie andere link tweakers. Dan haal je dus niet de aanbevolen eisen maar kom je een eind in de richting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg ook nergens dat je aan de aanbevolen eisen moet voldoen. Het gaat om de vraag en die is: -bestaan er ook laptops die aan de aanbevolen systeemeisen voldoen? En welke zijn dat?-
Ik weet niet wat je budget is, maar google eens medion erazer, of klik op mijn bron, zij geven veel waar voor je geld.

Welk spel is het eigenlijk? Want dat zijn best lage vereisen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere laptop die je bij de BCC ziet staan kan dit ongeveer aan. Rond de 400-500 moet dit makkelijk lukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoonweg niet waar.
Ik heb een acer aspire 8930 voldoet aan al die dingen, en er zijn der nog zat. Dus keuze genoeg.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doet hij niet, een GTS 250 is al sterker dan de desktop variant van de geforce GT 9600, laat staan de laptop variant.