Ik heb sinds een paar dagen een tablet genaamd GEMEI G9 uit chinamaar, hij loopt nu al vaak vast. Wat kan ik daartegen doen? Andere Firmware ofzo?

Hij loopt vaak vast en dan moet ik hem resetten. Sommigen apps doen het niet goed en sluiten vanzelf af. Soms download ik een app en dan komt er vaak "pakketbestand is ongeldig" voordat ik hem heb. Graag tips van iemand met ervaring met dit model.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ook als je geen Gemei heb maar wel verstand ervan mag je advies geven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Rom update mei 2012

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik kan dit tablet verders niet maar deze update zou een hoop problemen verhelpen naar ik heb gelezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vastlopen, plots afsluiten van apps e.d. kunnen voorkomen als de app niet echt compatible is met uw tablet.
Als deze apps out of the box zijn, dan kan zijn dat de firmware een beetje buggy is.
Soms wil een factoryreset wel eens helpen, ook al is het een nieuw toestel.
Voor wat je downloads betreft, dit heeft veelal te maken met een slechte verbinding of dat je bron ondeugdelijk is.
Eventueel "onbekende bronnen toestaan" aanvinken.

Blijft hij lastig, dan kunt u een firmware update overwegen.

Meer over de Gemei kunt u hier vinden;
http://www.slatedroid.com/forum/306-gemei-g9/

Firmwares;

https://www.yousendit.com/directDownload?phi_action=app/directDownload&fl=SWhZekZqMGN0QTN2bkNkUlI3WU1Eak9yZWt5UmdteDRsUjJuWENHRzVZbz0&experience=bas

of

http://tabletandroideconomici.com/?/forum/mcbub-com/36592-gemei-g9-release-new-firmware-download-update-method-here.html

Let wel, met firmwares is nieuw niet altijd beter.
Wat voor de een wel goed werkt hoeft bij een ander niet zo te zijn.
Voor dat u een update overweegt, lees eerst over het hoe en wat uit te voeren, maar ook hoe u het ongedaan kunt maken.

Het zou jammer zijn als de titel van uw tweede vraag zou zijn van "Hoe unbrick ik mijn Gemei G9"