Als die albums op een HDD staan zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan zeker, ik zou alleen niet letterlijk ALLES in een keer overzetten, maar eerder in wat kleinere hoeveelheden. Heb zelf een keer mijn interne schijf overgezet naar een externe schijf. Toen heb ik ook alles in één keer gekopieerd. Dat was achteraf gezien niet slim, want ik kreeg een aantal fout meldingen. Resultaat van dat alles was dat verschillende documenten 'beschadigd' of verloren waren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kopieer in stappen per cluster mappen.
Check daarna of alle is overgezet.
Je kunt bijv het aantal bites vergelijken in een hoofdmap.
Delete daarna pas op de oude plek.
Nooit knippen en plakken gebruiken, is te onbetrouwbaar en duurt lang.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kan dus in een keer, maar is niet handig.