Hoe kan ik mijn Office licentie terug krijgen?

Ik heb door een virus mijn laptop terug naar de fabrieksinstellingen moet instalere. nu ben ik mijn office licentie kwijt. kan ik deze nog terug krijgen? zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of had je Office in de winkel of om het internet? Lijkt mij op toch beter :D

Het beste antwoord

Als je officieel office had wel
heb je de doos nog daar zou de sticker met serial op moeten staan ? goed zoeken
zat dat office pakket niet bij de recovery ingebouwd ?
dan zou hij vanzelf installeren met serial ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb gedaan wat hij zei, en het werkte

Andere antwoorden (3)

Download een trial versie op microsoft.com. installeer deze. Download nu (zoek op google) de office toolkit. Open die en selecteer jou versie van office en klik op run. W8 tot het klaar is en je hebt een full version van office! Als je t niet snapt, zoek dan op youtube naar how to get office (2010 of 2007) for free.
Het is eigx niet legaal ,maar als je het al gekocht hebt, dan wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt op de doos staat de serial en gewoon effe opnieuw installeren. Of gewoon de helpdesk bellen met een zielig verhaal en misschien krijg je wel een nieuwe! Succes!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download bij Microsoft even een trial versie en voer daarna je licentie code in. Deze staat altijd op je office doos of cd-rom. Mocht je dit niet meer hebben controleer dan je factuur, daarop staat hij bij sommige leveranciers ook vermeld.

Heb je verder ook je oude installatie nog in backup? want dan zou je evt. die terug kunnen zetten en dan de oude licentie code uitlezen, hiervoor zijn diverse (gratis) tooltjs, daarna weer je restore uitvoeren en code invoeren.

Wanneer dit allemaal niet mogelijk is, heb je een probleem. Dan zit er niks anders op dan een nieuwe licentie aan te schaffen.