Het zit onder configuratiescherm/geluid/tab opnemen/eigenschappen
microfoon/niveaus/schuifregelaar microfoonversterking naar rechts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zorg dat je boxen en microfoon dan niet te dicht bij elkaar zitten, dan gaat het rondzingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet doen, u zal zeker rondzingen veroorzaken.
Dat komt doordat uw micro het geluid van uw boxen terug oppikt en veer versterkt wordt.
In alle toestellen is dit een probleem zelfs in de hoorn van een telefoontoestel en in de GSM zit er een speciaal schot om dit te vermijden.