Computer lay-out opeens veranderd toen ik uitlogde

Ik heb windows 7 en eerst zag alles er anders uit. Nu ziet het er zo uit:

http://i51.tinypic.com/ve2p7k.png

kan iemand mij helpen om dit te veranderen? Naar het normale?

Toegevoegd na 3 minuten:
het zag er eerst zo ongeveer uit en ik wil het weer zo hebben:

http://www.clicko.nl/wp-content/uploads/2009/05/10738-windows7.jpg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het lijkt erop alsof je Google als achtergrond/standaardpagina hebt ingesteld.
Ik weet niet precies hoe dat in W7 werkt, maar probeer eens rechts te klikken op je achtergrond, als het goed is krijg je dan een venstertje waarbij ook iets staat als 'aan persoonlijke voorkeur aanpassen'. Als je daarop klikt, kun je alles weer instellen zoals je het had.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zie niets bijzonders aan je nieuwe scherm - behalve dat je Internet Explorer heb geopend in een gemaximaliseerd venster.

Probeer eens (met de linker muisknop) te dubbelklikken op de titelbalk - dat is de blauwe balk waarin "Windows Internet Explorer" staat. Klik ergens middenin die balk.
Cryofiel
13 jaar geleden
Het enige wat je hoeft te doen is Internet Explorer sluiten (rechtsbovenin, het kruisje) of het formaat wijzigen (naast het kruisje, de twee vierkantjes). Je kunt Internet Explorer ook minimaliseren door naast het kruisje op het min-teken te klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Oh ja, da's waar ook - je kunt ook op dat tweede knopje van rechts klikken (met de twee vierkantjes). Ik gebruik nog steeds de oudere methode van dubbelklikken op een willekeurige plek in de titelbalk. Dat heeft hetzelfde effect, en je hoeft niet zo nauwkeurig te mikken.