Waarom kan je op een mini laptop, of een iets grotere versie niet je achtergrond veranderen als ik vragen mag?

Nou ik heb een iets grotere versie dan een mini laptop maar dan kan je je achtergrond niet veranderen, waarom zou dat niet kunnen, en is er een optie om je achtergrond wel te kunnen veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat komt door de Operating Software (Windows 7 starter). Dit is gedaan zodat er weinig rekenkracht naar de achtgrond hoeft te gaan. Het is ook een erg simpele achtergrond.

Antwoorden (2)

Dat ligt aan Windows 7 Starter. Gelukkig zijn er mensen geweest die een programma hebben gemaakt om de achtergrond toch te wijzigen.

Het programma heet Oceanis, even googlen en je vindt ‘m. het werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt niet aan uw machine, maar aan uw windows versie.

Windows starter is een tot nagenoeg het bot uitgeklede 7 versie, dit om de wat toch wat lagere specs van dergelijke machines tegemoet te komen.
Vandaar ook dat men de optie om het bureaublad te wijzigen er ook uit hebben gehaald.
Veelal wordt er teruggegrepen naar windows Xp of een iets zwaardere versie van 7 om toch gebruik te maken van de afgekalfde opties.

zie ook;
http://www.portablegear.nl/nieuws/10169/Windows_7_Starter

Er is een manier om toch een eigen bureaublad te verkrijgen.
Dit kunt u terugvinden in het antwoord van gast113066 waar ik dit antwoord ook als reactie heb gegeven.