Macbook loopt vast bij het boot-scherm van Windows7?

Ik heb zojuist Windows 7 geïnstalleerd, hij doet het maar toen ik hem had afgesloten (omdat ik Mac OS X weer gewoon wou booten) Bleef die haken op het boot-scherm, zover ik heb geprobeerd gebeurt er niks ik kan hem ook NIET uitschakelen! (Ik ben nog een rookie als het aankomt op Mac)

Hij staat op de pagina: Selecteer het besturingssysteem vast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet Windows er eerst even afhalen en dan opnieuw beginnen ECHTER maak wel een aparte PARTITIE voor Windows. Nu lopen bepaalde command lines doorelkaar, die van OS en Win.