Is dat noodzakelijk?

ieder keer als de computer aanzet verschijnt de vraag dat IE8
zich wil installeren.
IE7 doet het goed waarom verschijnt de vraag steeds? moeten we dat aannemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je *moet* niks natuurlijk, maar ik kan me geen enkele reden bedenken waarom je IE7 zou willen blijven gebruiken en een heleboel redenen waarom je dat niet zou willen, zoals:

* Steeds meer sites zijn niet compatibel met IE7, dus die sites zullen niet fatsoenlijk worden weergegeven.
* Google heeft in Juni al aangegeven dat ze geen support meer bieden voor o.a. IE7, wat betekend dat hun nieuwe apps waarschijnlijk niet bruikbaar zullen zijn in IE7.
* IE8 en IE9 zijn veiliger dan IE7.

Dus nogmaals....je moet niks, maar ik zou het je wel sterk aanbevelen.