na afsluiten internet explorer melding: internet explorer werkt niet meer, kan daarna wel weer normaal opstarten...?

wat is de reden van deze mekding?ik gebruik ie9 en windows7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Indien je dit probleem vaker hebt kun je de Internet Explorer eens resetten. Zo schakel je invoegtoepassingen uit die in sommige gevallen problemen kunnen geven. Ook staan alle instellingen van de Internet Explorer dan weer op standaard en dit lost vele problemen op. Hoe je dit doet vindt je hier: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Reset-Internet-Explorer-settings-in-Internet-Explorer-9
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit heeft gewerkt! bedankt!

Andere antwoorden (1)

Bij het afsluiten gaat er iets mis in het proces waardoor deze vastloopt. Windows kan dit probleem zelf verhelpen door je de keuze te geven om het proces te stoppen of door dat zelf te doen. Als je veel tabs open hebt en dan direct heel IE afsluit zal dit sneller gebeuren. Het is verder niet erg want zoals je zelf al aangaf doet hij het bij het opnieuw opstarten gewoon weer.