Is het mogelijk de muis van je computer te besturen met je xboxcontroller zonder enige extra dingen ofzo?

Wel als ik iets moet downloaden maar niet als ik iets moet kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan, maar handig is het niet, moet je wel wat software downloaden:

http://computerfaq.be/xbox-360-controller-op-pc-aansluiten/

ctrl F: inderdaad mogelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kimath
11 jaar geleden
De benodigde drivers zijn de Microsoft drivers van de Xbox controller. Worden automatisch geïnstalleerd zodra je de stekker van je Xbox controller in de usb poort stekt.
Kimath
11 jaar geleden
*steekt
Kimath
11 jaar geleden
Welke Windows heb je?
Kimath
11 jaar geleden
Apart, ik heb ook Vista, en bij mij werkte het zoals ik hierboven al zei.

Andere antwoorden (1)

Ik heb hier zelf ook wel is over na gedacht en ben er achter gekomen dat dit wel kan met meerdere soorten software, het is aan het begin leuk maar uiteindelijk begint het wel te irriteren. Als je Games wil spelen op je PC met een controller is dit ook mogelijk, dit is wel soms knap lastig omdat de game niet gemaakt is voor een controller (dit hangt van de soort game af)