mijn schuifbalk blijft hangen bij grotere websites. behalve als ik heel langzaam beweeg. heel irritant. hoe moet ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke browser?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pascal vdk vroeg welke browser, mijn browser is google chroom.

Antwoorden (3)

Dit gebeurt vaak als de pagina nog aan het laden is. Bij het laden van de plaatjes wordt de pagina langer. Als je dan al aan het schuiven gaat, lukt dat vaak niet of moeizaam.

De oplossing is dus wachten tot de pagina helemaal geladen is, of zorgen voor een snellere internetverbinding.
bamibal
12 jaar geleden
Als je internet / pc snel genoeg zijn, zou een update van je muissoftware een oplossing kunnen zijn. Logitech sofware werkt bij mij op een Dell muis én een HP muis. Anders onder configuratiescherm je instellingen bekijken. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan door 3 dingen komen:
- Langzame internetverbinding (zowel wifi als kabel/glasvezel)
- Langzame PC (trage processor of weinig RAM)
- Langzame website/server (sommige websites laden heel traag omdat er veel script in zit waar je browser lang over doet om het te verwerken)
Om dit te testen kan je bijboorbeeld eens je PC aansluiten bij een andere verbinding, een andere PC proberen op jou verbinding of een "professionele" website proberen (zoals een lange Wikipedia pagina)