Hoe per e-mail foto's (map ) picasa 3 versturen ?

volledige map 150 foto"s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitgaande van min 1 mb per foto, gaat dit niet lukken. Maak een account aan op Picasaweb, synchroniseer je afbeelden daar naartoe en deel de online map met de ander.

Het beste antwoord

In Picasa selecteer je de map. Onderaan klik je op de groene knop "Delen". Meld je aan met je Google/Gmailaccount en selecteer de instellingen. Dan kan je een bericht schrijven en e-mailadressen invoegen. Dit is de meest handige manier, mits je een Google/Gmailaccount hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je advies
Het is gelukt
mvg

Andere antwoorden (1)

Je maakt in Picasa de map zichtbaar en benaderbaar voor de personen die de foto mogen zien. Dan hoef je ze niet te versturen.
Als dit de bedoeling niet is en je wilt 150 foto's per mail versturen naar een persoon, dan zal dat helaas moeten gaan in plukjes van 3 foto's en dan versturen. 150 foto's in een keer mailen zal niet gaan.
Er zijn wel, gratis programma's, die de mail (foto's) verkleinen. Kijk maar eens op internet.
Succes..