computer komt niet verder dan het start scherm?

computer komt niet verder dan het start scherm. het toetsen bord regeert niet en ook de muis niet. ik denk dat ik ergens op een slotje heb gedrukt . kan iemand mij misschien helpen als ik op een andere knop klik bijvoorbeeld bij het opstarten en dan f 10 in klikken dan doet alles het maar wil ik naar het inloggen dan doet niks het . HELPP

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

probeer eens op te starten in veilige modus ? Druk de aan uit knop in wacht even totdat je de eerste bios letters ziet druk daarna op f8
je komt dan in een optiescherm kies voor veilige modus met netwerk verbindingen
wellicht is er iets mis met je videokaart driver ?
dat is meestal het geval als het beeld op zwart gaat na het opstart scherm
dus kijk je driver na
capthavoc
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
BIOSletters?
ik herinner me die van 20 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op een paar nieuwe moederborden na en Mac hebben alle PC's nog steeds een BIOS inclusief de letters die doen denken aan een DOS-omgeving.
capthavoc
10 jaar geleden
Je verhaal is niet echt duidelijk ?
lukt het je om in het veilige modus scherm te komen ?
dat zwarte scherm waar met witte letters staan veilige modus
vieilge modus met netwerk mogelijkheden etc
als je daar moet kiezen kun je dat met pijltje omhoog omlaag doen
en daarna enter
je hoeft in principe niet te kiezen
hij start dan vanzelf door in velige modus
zie je de desktop al dan niet met te grote iconen ? Of zie je na deze stappen eerst het aanmeld scherm maar kan je niets typen ?
om verder te gaan ?
capthavoc
10 jaar geleden
Als het geen laptop is dan ligt het misschien aan USB poorten ? Of hebje nog gewone PS2 muis en toetsen bord ? Als je eemusb muis en toetsenbord hebt probeer een gewoon toetsen bord ?
Messchien zit er nog een,usb of een harde schijf in Ik heb dat ook gehad