heb je veel gb verlies met os x lion te downloaden?

hallo ik ben misschien van plan om van mijn mac ( nu nog snow leoprad) overstappen naar lion maar heb neemt dat dan meer geheugen in ? ja hoeveel dan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

volgens mij win je zelf iets van 3 gig schijfruimte omdat alle powermac ondersteuning wegvalt.
en in de download versie ontbrekende de developer tools die je wel als gratis extra download er bij kan krijgen maar als je het niet gebruikt, scheelt dat wel ruimte .
dus zoek wel even uit of je nog software hebt die gebruikt moet maken van rosseta
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel