Kan iemand mij de juiste instellingen geven voor de hypercam 2?, ik kan niet zo goed engels en ik weet niet hoe ik ze moet zetten om goed te filmen.??

Kan iemand mij eem plaatje sturen of iets anders hoe hij/zij de instellingen van de hypercam heeft staan? Ik weet niet hoe ik het moet doen en ik kan niet zo goed engels!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De belangrijkste instellingen van Hypercam vind je onder de tabbladen Screen area, AVI file en Sound.

Afbeelding 1: http://tinypic.com/r/214b1jk/5
Bij Screen area stel je in welk deel van je beeldscherm moet worden gefilmd. Als je op Select Region of Select Window klikt, kun je met je muis aangeven welk programma of deel van het beeldscherm opgenomen moet worden.

Afbeelding 2: http://tinypic.com/r/35crb80/5
Onder AVI-file kun je, door op Browse for filename te klikken, instellen waar je de video wilt opslaan. Houd er rekening mee dat het zware bestanden zijn, zeker wanneer je ze opslaat als Full Frames (Uncompressed) -zie onderste pijl op afbeelding-. Je krijgt dan het mooiste beeld, maar een heel zwaar bestand. Achter Videocompressor kun je ook kiezen voor andere/lichtere bestandssoorten.

Afbeelding 3: http://tinypic.com/r/j7utep/5
Onder het tabblad Sound moet je vooral even kijken of Record Sound is aangevinkt (als je via een microfoon je stem wilt opnemen) en of, in het venster daarachter, de juiste microfoon staat aangegeven.

Klik op Start Rec en Stop Rec om de opname te starten resp. stoppen. Daarna ga je naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen om het af te spelen.
Pieter2011