Hoe kan ik in Windows 10 mijn schermhelderheid aanpassen?

ik heb last van het te grote licht van het scherm van mijn laptop maar ik kan dit niet terugvinden hoe op te lossen in mijn versie van Windows 10 nadat ik die geïnstalleerd heb naar een vorige versie

6 maanden geleden

Antwoorden (1)

Klik op de Windowsknop en kies voor Instellingen. Daar klik je op de eerste optie: Systeem. Nu staat bovenaan: Helderheid van het ingebouwde beeldscherm wijzigen. Daar verschuif je het knopje naar links om 'm minder fel te zetten.
6 maanden geleden
samaiphon
6 maanden geleden
dat lukt me niet in mijn versie van Windows 10; ik heb dat allemaal al geprobeerd
Amadea
6 maanden geleden
Ook de combinatie van de toets Fn met het pijltje naar beneden?