Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er nog een webbrowser en javascript voor windows vista/windows op internet ?

ik heb een laptop 2009 met een windows vista met later een upgrade naar windows 7 toe. Omdat de laptop opnieuw is geinstalleerd ben ik de webrowser ook kwijt. Chrome word niet meer ondersteund en javascript kan ik niet meer installeren. Dit heb ik nodig om te internetten. Overigs is het wel zo dat ik een up to date laptop heb. Maar de oude wil ik nog gebruiken voor andere doeleinden. Wie kan mij een link sturen over chrome en javascript om deze te installeren.?

een jaar geleden
839
LeonardN
een jaar geleden
Probeer eens of je Windows 10 op de laptop kan zetten. Maar is het echt al zo dat je geen Chrome meer op Windows 7 kan krijgen? Volgens mij kan dat nog gewoon.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt dit:

Installeer Chrome.
Klik met de rechtermuisknop op het pictogram op je bureaublad. Klik op 'Eigenschappen' en selecteer het tabblad 'Snelkoppeling'. Zoek het programmabestand '.exe' in het veld 'Doel'. Typ '–in-process-plugins' (zonder de aanhalingstekens) onmiddellijk na 'chrome.exe'. Klik op 'Toepassen' om de wijzigingen op te slaan en op 'OK' om af te sluiten. Start Google Chrome opnieuw.

Deze Java zou moeten werken onder Windows 7:
https://www.java.com/nl/download/help/java_win64bit.html
(Lees meer...)
SimonV
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding