Als ik iets in C:\Doc&set\All Users\Menu Start\Programma's\Opstarten zet, wordt dat gestart bij het inloggen. Is er een equivalent voor het uitloggen?

(Windows XP.)

Als ik iets in C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Opstarten zet, wordt dat gestart bij het inloggen in Windows.
Is er een equivalente map voor zaken die gestart moeten worden nadat de opdracht is gegeven om uit te loggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wil je dan opstarten als de computer al uit staat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet als ie uit staat, maar als ie uit wordt gezet (c.q. vlak voordat ie uit gaat). Een cruciaal verschil.

Het beste antwoord

Ik heb hier eerlijk gezegd als ict'er nooit over nagedacht, en zeker nooit deze vraag gehad, haha ! :)

Maar het zeker mogelijk.
Echter zal dit niet mogelijk zijn door even ergens zomaar een bestandje te plaatsen, dan zou je een scriptje moeten maken die dat voor jou doet.

Kijk even in de bron, daar vind je wat je zoekt ! :)

Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx!
Werkt!