Batterij iPhone snel leeg

De batterij van mijn iPhone gaat erg snel leeg, binnen 24 uur is tie leeg! Heb alles uit staan zoals locatie voorzieningen. s'Nachts gebruikt hij zeker 30% en dan staat zelfs de wifi uit. Doe regelmatig alle geschiedenis legen en de gebruikte apps, heb al paar keer de netwerkinstellingen hersteld maar niets helpt. Iemand een idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

misschien met je het helderheid lager zetten. dan kaan ook wel helpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht staat 3G aan? Dan heb je wel een snellere verbinding, echter gaat dit wel ten kosten van je batterijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij snel leeg gaat, maar en tip. Koop een batterijpack inde vorm van een hoesje. Word ie wel wat dikker , maar de batterij gaat dan 2/3 dagen mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helderheid. Lager
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het aan je oplader ligt, dat was bij mij het geval.

er zijn verschillende adapters van Apple, voor de Iphone, ik had eerst een hele kleine (handig voor op reis, denk je) maar deze laad je telefoon heel snel op, waardoor hij ook weer snel leeg is.

nu heb ik de 'grote' adapter, die laadt langzamer op, maar wel beter.

volgens mij is er nu zelfs een nieuwe adapter, een platte die laadt ook goed op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof niet dat het aan de adapter ligt. volgens mij is er gewoon iets mis met de batterij, of is deze versleten. Je kan eens luisteren bij apple wat het kost om die te laten vervangen. De helderheid minder zetten, bluetooth uitschakelen, de wifi uitschakelen, en alle andere verbindingen uitschakelen kan helpen om langer met je batterij toe te komen. maar een echte oplossing is het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm wel raar dat ie zo snel leeg loopt, want als alle apps zijn uitgeschakeld en de Wi-Fi staat ook uit, dan zou ie echt geen 30% mogen verbruiken. Mogelijk toch eens checken bij degene die je toestel heeft geleverd. Een alternatief voor extra 'juice' is het gebruik van een iPhone batterij. Er zijn er diverse.