waarom blijft mijn pc hangen bij update??

De Pc vandaag even opnieuw laten opstarten voor de updates. Mijn pc is altijd aan, vandaar.
En nu is hij al ruim 95 minuten in de update nr. 2 van de 13. Dit klopt toch niet?

Windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt aan de snelheid van de pc, hoeveel er op je pc staat, met sommige updates ook welke hardware op de pc, of je altijd W7 hebt gehad of dat er eerst een andere O/S (dus andere hardware requirements) snelheid van de internetverbinding en hoe lang het al geleden is dat je de laatste updates hebt geinstalleerd maar na het aanziet is dat al een hele tijd geleden naar gelang je schrijft.

Geef het tijd, soms kan het gewoon lang duren, zekers als je lange tijd niet hebt geupdate.
Ik adviseer je wel om de pc niet uitteschakelen terwijl deze aan het updaten is, niet echt verstandig om te doen.