als ik windows systeemherstel doe, blijven mijn drivers dan ?

ik wil graag systeemherstel uitvoeren op mijn zelfbouw pc, maar ik ben bang dat ik dan mijn drivers kwijt ben en dat mn pc dan niet meer aan gaat. is dit ook zo?

zo ja, waar kan ik zien welke drivers ik heb?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Hangt er vanaf hoe vaak je een herstelpunt hebt gemaakt. En dat gebeurde altijd toen je pc werkte. Dus als je hebt bijgehouden wanneer je wat hebt geïnstalleerd weet je of je je drivers weer moet installeren. Die software blijft op je pc bij een systeemherstel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
U kunt in Device manager NL windows " Apparaat beheer " zien welke hardware een driver mist, meestal is de Gele uitroep teken bij de naam van de hardware al een indicatie ervan. Over dat uw pc niet meer zal aangaan na een systeemherstel hoeft u niet bang te zijn, Om windows op te starten heeft uw computer eigen onboard drivers. Zolang u maar geen systeem bestanden wist.