Driver Genius, Driver Updater, Driver Detective, Device Doctor.. Welke?

Beste,

Ik heb zojuist Driver Genius gedownload.
Ik heb 9 outdated drivers (Wat ik ook al zag met Driver Detective), maar ik durf ze zelf niet te installeren en te downloaden.. Want ik ben bang dat het dan mislukt en dat dan m’n vader weer boos word.
Dit is niet officieel mijn computer, maar ik speel er wel altijd als enige op en ik heb het op m’n kamer staan.
Het is ongeveer mijn computer, maar ik heb er zelf niet voor betaald.

Nu is mijn vraag aan jullie: Is Driver Genius vertrouwt en zou het dan ook lukken als ik de drivers download en installeer?

Of is er een andere programma, die dit kan doen?

Ik speel wel graag games, maar ik kwam erachter dat bij die 9 outdated drivers, ook mijn videokaart zat.

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?

Ik heb de volgende programma's gebruikt (En gebruik ik nog), om alleen maar te scannen. Meer niet. Ik durf de drivers niet te downloaden en te updaten, vandaar deze vraag aan jullie of ze echt 100% Safe zijn, en of je ze ook kan vertrouwen dat het goed gaat, en lukt.

- Driver Detective (Trial versie, ik kan geen serial vinden van de nieuwste)
- Device Doctor (Kan ook, maar update ze niet automatisch)
- PC Updater (Die zegt dat alle 10 Drivers updated zijn, maar ik denk dat dit voor iets anders is ofzo..)
- Driver Genius

Deze heb ik ook gezien, maar nog niet gedownload. :

- Driver Checker
- Driver Updater
- Driver Agent

Help me alsjeblieft!

Mvg,
Ruben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zelf gebruik op alle computers hier in huis en bij andere personen driver genius.
Ik heb er geen problemen mee.
Mocht het toch problemen geven door 1 van de updates dan kan je bij het progamma wat je hebt geupdate terug zetten naar de vorige versie.
Alleen ik kan dat zo niet uit legen hoe het moet, want het is nogal omslachtig en ik moet weten welke proggie je hebt geupdate.
Alleen waarom leg je het niet gewoon uit aan je vader.
Bezint voor je begint.
ALs ik jou was zou ik zeggen dat driver genius aan geeft dat er drivers geupdate moeten worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier kan je op kijken welke de beste is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Driver genius is op de 4de plaats en op de eerste is driver reviver.
Ik gebruik deze site altijd om op te zoeken welke proggie het beste is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die 1e daar moet je sowieso voor betalen. Driver Genius is dus gewoon goed genoeg, en betrouwbaar? En ik kan die Drivers gewoon nu downloaden en installeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet precies weet wat je doet, zou ik het op de manier proberen wat puntjes hieronder zegt.
Het blijft een risico, ik heb wel 1 keer een probleem gehad toen driver genius aan gaf dat de videokaart moest geupdate worden.
Toen ik dat had gedaan kreeg ik de instellingen niet meer goed.
En systeemherstel is het weer goed gekomen.
Dit is wel 3 jaar geleden gebeurt. HEt is en blijft een gok. Maar van fouten leer je
Ik heb ook een keer dit soort programma`s gedownload. En dit resulteerde in een computer die haast niet meer te gebruiken was. Wat was er nou gebeurd het programma had de verkeerde drivers van mijn video kaart geinstaleeerd van van mijn geluidskaart. Met systeemherstel is het me wel gelukt om dit te fixen, maar ik raad je aan om als je drivers gaat update dat dan via de site van de betreffende hardware te doen. Bv bij mijn videokaart heb ik een programma die automaties controleerd of de driver outdated is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd Driverguide om drivers te zoeken,werkt perfekt nooit problemen en altijd de nieuwste drivers!