webcam valt uit na 20 sec op msn video gesprek, wat is het probleem?

ik heb een logitech c200 webcam en mijn pc is een vista met service pack 2, als ik een video gesprek start op msn en de ander accepteert deze, dan doen we beide niks maar na 20 seconden gaat de cam uit, waar ligt dit aan? soms duurt t wat langer soms ook korter, is erg irritant als je elke keer de cam opnieuw moet starten, heb net updates gezocht voor de cam en bestuuring systeem en dergelijk, alles is up to date en er is geen update gevonden.. wat nu?
hoe zorg ik ervoor dat de cam gewoon aan blijft? bij test van de logitech venster zelf komt t in beeld en geeft aan `in gebruik door msn`..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer een andere webcam en kijk of die hetzelfde doet.
Werkt deze prima, dan is de combi Vista en de C200 niet optimaal.
Mocht de andere cam ook niet werken, dan heb je waarschijnlijk een registerprobleem.
Oorzaak is vaak lastig te vinden.
Soms werkt verwijderen van de software en opnieuw installeren.