Hoe ga ik de BIOS in bij een Tulp PC?

bios: award modular bios v6.00GP
processor: Intel pentium 4 CPU 1.60 ghz
systeem fabrikant: Tulip computers
systeemmodel: tulip vision line
besturingssysteem; Windows XP home edition (5.1 build 2006)

krijg het niet voor elkaar om de bios in te komen.
kan iemand me uit de brand helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat er al een besturingsysteem op? Als dat niet zo is moet je dat ff mailen(gewoon een bericht via GV). Je kan het ook ergens instellen voor zover ik weet. Heb ik volgens mij een keer gedaan met XP. Maar is ver zoeken. Als dat niet zo is een beetje nutteloos om het op te zoeken. Mail daarom even als er een besturingssysteem opstaat dan zal ik even zoeken.

Het beste antwoord

-Ik neem aan dat je "del, esc F1 .. F12" enzo uitgeprobeerd hebt.
-Vaak zie je tijdens het opstarten op welke knop je moet drukken.

-Heb je een toetsen bord aangesloten met ps2 plug, of een met alleen usb?
-als alleen usb, ergens een oud toetsenbord vandaan halen.

Toegevoegd na 2 minuten:
vaak op del drukken (zie link)

anders googlen op:
"manual award modular bios v6.00GP"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja was een of andere wazige computer waarbij de start-up knop van de bios niet werd aangegeven bij opstarten.
heb uiteindelijk gevonden op het internet, het was alt+ctrl+esc ofzo.
omdat je zo vriendelijk was was te reageren, voor jou de puntjes