Ik probeer in windows 7 de taakbalk compleet onzichtbaar te maken. Hoe kan ik dit het beste doen? Auto Hide staat al aan!

Zoals gezegd de auto hide staat al aan, maar er is toch een witte streep onderin het scherm zichtbaar van de taakbalk (bovenkant taakbalk). Normaal zou ik me er niet aan storen, maar ik moet een dia presentatie geven op een uitvaart en dan is het nogal hinderlijk. Wie weet hoe ik dat laatste streepje weg kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

F11 al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Auto Hide is niet eens nodig, dat kun je zelfs weer uitzetten.

Klik met je rechter muisknop op de taakbalk, kies dan voor Instellingen, en vink het vakje "Altijd op voorgrond" uit.

De taakbalk zal er dan gewoon zijn, los van of je wel of niet Auto Hide aan hebt staan. Maar alle applicaties gebruiken nu gewoon het gehele scherm, je kunt dus vanaf nu de applicaties over de taakbalk heen zetten. Daarmee wordt de taakbalk effectief onzichtbaar.
Cryofiel
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Als je vertelt wat je wél ziet staan, kan ik misschien meedenken...