windows8 loskoppelen van hotmail?

Ik heb windows 8 geinstalleerd. Daarbij heb ik mijn mailaccount van hotmail aan /in windows 8 gekoppeld.
Dat bevalt me niet echt en ik wil de account weer loskoppelen van windows 8.
Kan dat en zo ja blijft mijn hotmail account dan wel gewoon bestaan. Dus dat ie niet helemaal verwijderd wordt maar nog gewoon via de normale inlog van hotmail te benaderen is.
Mocht het nodig zijn om toch een account in windows 8 te hebben dan kan ik daar wel een nieuw e-mailadres voor aanmaken en dat gebruiken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Typ in het Windows 8 startscherm "Gebruikers", klik vervolgens recht op "instellingen".

Je ziet dan een tandwieltje staan met de tekst "Gebruikers".
In het volgende scherm krijg je de mogelijkheid om over te schakelen naar een lokaal account.
Klik hier op de knop "Overschakelen naar een lokaal account" vervolgens zal er naar je wachtwoord gevraagd worden van je hotmail. Vanaf dat moment kan je weer gebruik maken lokale gebruikers accounts.

Weet wel dat je nu geen gebruik meer kan maken van o.a. de Windows 8 store!