Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een filmpje van de RTL site opslaan op je computer?

Ik heb al geprobeerd om met de hypercam het op te nemen maar dat werkte niet want ten eerste haakt het filmpje ten tweede pakt hij geen geluid ten derde als ik het filmpje afspeel dan speelt die hem heel snel af... weet iemand hoe ik het filmpje kan opslaan of een betere manier om het met een hypercam te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
938

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Waarom hypercam hiervoor gebruiken? Er zijn meerdere progjes om dergelijke filmpjes te downloaden. Onderstaande link geeft een gebruiksaanwijzing, specifiek bedoeld voor RTL

http://www.mixel.nl/56/downloaden-vanaf-sbs-rtl-programma-uitzending-gemist.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die site kwam ik ook net tegen, ik heb het geprobeerd maar ik snap er niks van want hij laat helemaal niet eigenschappen zien als ik met de rechtermuisknop op de video klik er staat dan alleen silverlight
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is voor silverlight filmpjes. http://www.orbitdownloader.com/silverlight-downloader/download-movie-from-silverlight-free.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had het ook al met orbit geprobeerd maar als ik grab++ doe en ik "refresh" de pagina en ik doe afspelen dan pakt hij hem niet....
RTL doet alles met silverlight en het is beveiligd met drm.
Behalve met hypercam of iets soortgelijks is het niet mogelijk om van de site te downloaden, helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Hypercam kan je niet geluid van je computer opnemen. Je kan beter camtasia gebruiken!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik doe dit ook wel eens, Fraps,
dat moet je downloaden, een Super programma!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding