Hoe kan je e-mail account toevoegen vanaf je iphone naar de Mac?

Ik heb een aantal e-mail accounts aangemaakt op m'n iPhone en wil deze overzetten naar de iMac. Hoe moet dat?
Ik heb in iTunes en in iCloud al ingesteld dat die e-mail accounts moet synchroniseren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik probeerde dat ook met mn hotmail accounts... En dat werkte niet goed... Mijn iphone synct wel maar mn imail synct niet met mn hotmail account. Moet denk ik nog komen

Antwoorden (1)

Via ICloud moet 't gewoon lukken.