Wat is de beste jailbreak voor iPod Touch 4G met iOS 5.0.1?

op internet vind ik geen goede en ook gewoon duidelijke sites. Geen rotzooi wat ook virussen kunnen bedragen. Maar bijvoorbeeld iets als redsn0w, dat is tenminste iets wat al vaak gedownload is. Hoe kan ik die jailbreak downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Redsn0w download je op je PC. Dan kopieër je hem naar je iPod. Hier kun je een veilige versie zonder spam en/of virussen downloaden: http://www.iphoneworld365.com/free-download-redsnow-0910b1-ios-501-untethered-jailbreak/

Succes!
Gavin

Toegevoegd na 5 minuten:
Ja, daar moet je op klikken. (op je PC dan)

Toegevoegd na 16 minuten:
Als je op die link klikt, kom je op deze site: http://www.mediafire.com/?9gmv3k6ra0gkrm6
Download dit bestand naar je PC
Pak het bestand uit (met WinRar, het is een ZIP - bestand)
Sluit je iPod aan en kopieër het naar je iPod (het uitgepakte bestand)
Nu staat hij erop, klik hem aan en je start jailbreaking.

Toegevoegd na 33 minuten:
Openen het ZIP bestand eens, misschien heeft je computer zo'n functie in zich. Hij gaat hem dan automatisch uitpakken

Toegevoegd na 47 minuten:
Hij kan kapot gaan, maar die kans is niet heel groot. Als je precies de handleiding volgt in de eerste link, gaat het wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke , bedankt! ik ga het gelijk proberen.!:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar moet je op die site-pagina klikken zodat je hem download? ik zie het nergens staan..:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet ik dan hierop klikken, het staat onder het filmpje: DOWNLOAD RedSn0w 0.9.10b1 for Windows
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk bij mijn toevoeging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je toevoeging was dat ik erop moest klikken, nu zit ik op mijn laptop en heb ik op de site geklikt die jij mij gaf, en nu weet ik dus niet waar ik op die site moet klikken zodat ik het progamma krijg...:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga nu even eten, dus hoop dat je straks even hebt uitgelegd hoe ik het moet doen.:D alvast hartstikke bedankt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderaan staat: download for Windows en DOwnload for Mac
Klik daarop en je hebt 'm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet ik dat WinRar progamma dan ook downloaden??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het zijn dat mijn ipod hierdoor kapot gaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt, als dit lukt krijg je van mij beste antwoord!:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn power button is stuk, kan ik hem nog wel jailbreaken om in dfu mode te komen....?